Detailidest

Korvi vasakul küljel avad/läbiviigud. Kommentaarid teretulnud.

"Dokumendi tasku" korvis, vasakul poolel.







Uuemad "Punased tuled" FG-210-01, läbimõõt 105mm (ФГ 210-01). Vanema tüübi tulede kroomvõrudel ülaservas "sirm".
Õiged kroomvõrud. Vasakul uuem, sirmita ja paremal vane, sirmiga.

Sirmiga kroomvõrud, paremal õige, FG-210-01 tule sirmiga kroomvõru. Vasakul
võrri/mopeedi tulevõru.






Vaade korvi. Istme seljatoe taha, tagavararatta kaane alla. Paistavad, tasku seljatoeküljes, akukast, "massilüliti", pumba hoidik.
Paremas servas paistab AGU-10-3
(Автобусное громкоговорящее устройство "АГУ-10-3")




Miilitsa "Urali külgkorvi "ribid" akust tulevate gaaside õhutamiseks
ja/või sidetehnika jahutamiseks.



"Sireen" Heli tekitatakse pea pöörlemisega. Saab hoorattalt käituse.
Esimestel ratastel käitati sireeni tagumiselt rattalt. Sai kasutada vaid sõiduajal.
Samuti oli esimestel ratastel sireeni käitamine käsitsi, hoob asus vasakul, siduri hoova juures.



Miilitsa "Urali" "kõrvadega" käigukast.
Vanema tüübi kast, Sinna kinnituvad sireeni käivitamiseks pedaal ja tross.






ruupor GR-1 (Громкоговоритель рупорный ГР-1)

Ruupori kinnitamiseks raamile on "miilitsa" korvis seespool "tugevdused. Väljast paistavad punktimise jäljed ja märkekoht ava puurimiseks.

 Tavaratta korvis "tugevdused" puuduvad.


Korviga miilitsa raamil puudub juhiistme all aku alusplaat.




Aku alusplaadi leiab tavarattalt kui Solo/Eskort rattalt.



Väga vahva juhi "sissy-bar"






Mustad peeglid.






Kollased peeglid.






























Paremal üleval nurgas paistab ruupori juhtblokk:
Устройство громкоговорящее "ГУ-20М - Valjuhäädeseade GU-20M